Thursday, June 26, 2008

Yeah!!

Haha!! Tak sampai satu hari berkuatkuasa! YES! Pandai betul PDAM "mengugut" Kerajaan, sebabnya yang paling ramai menggunakan kad kredit di stesen-stesen minyak tu, orang-orang Kerajaan jugak! ;D

Tarik nafas lega aku! At least untuk bulan depan, aku dapat organize perbelanjaan. Syukur alhamdulillah... :)

5 comments:

cempaka said...

aku juga turun bergumbira. kalau tak, tak merasa la si KBW tu full tank.

Azzu said...

dah cempaka pulak! ekeke

eh KBW tu singkatan utk kenari kau ke cempaka?

cempaka said...

ah ah, abes semua orang nak bagi nama kat kereta mereka. aku pun nak.

KBW sudah.., nama panjang-panjang penat nak ingat

Anonymous said...

semenjak bertangki 3 liter ni.....saya bernasib baik laa...hehehe...

adik kompurek ..

Azzu said...

to nurzi adek ex-kompurek:
tak aci. aku nak nek moto gak :(