Wednesday, October 31, 2007

Khas Untuk Mereka Yang Buta Perut

Senario: Beratur di LRT Wangsa Maju pada suatu pagi untuk ke pejabat...


- Tren Muncul - (Sila buat sound effect sendiri)

(Berkata Dalam Hati):
Aku tak boleh nak masuk lah bodohhhh. Yang kau orang tolak-tolak ni pesal? Takde sivik! Kecik-kecik tak nak mampus, dah besar nak buat orang lain mampus! Baghal! Keldai! Aduh sakit!!! DAMN! (Kaki aku dipijak abang gemuk bersaiz Shrek. Abang Shrek senyum sumbing pada aku. Aku buat-buat tak nampak dengan maintain cool sambil layan Frank Sinatra di iPod)


- Sejurus Masuk Ke Dalam Tren -

(Masih Berkata Dalam Hati):
Oi kau! Kau perempuan cute berbaju hijau! Bukan main cantik kau bersandar kat palang besi tengah-tengah gerabak ni. Bapak kau dah chop kan tempat tu untuk kau ya? Lepas tu, kami dalam 10 orang tersepit ni nak berpaut di mana? Kat tocang kau? Poket kau? Tetek kau? Bangang!! Tak considerate lansung! (Tren mula bergerak. Kami, 10 orang yang malang tiada tempat berpaut terhuyung-hayang nak tumbang. Nak berpaut di palang besi, palang besi pun tak nampak disandar cik berbaju hijau ni). Karang, kalau aku selinap je tangan aku belakang kau, kau kata aku lesbian syok kat kau pula! Minta ampun dik, akak tak suka pegang bontot perempuan kecuali bontot akak sendiri taw! <-- Tiba-tiba je ;P

(Aku perhati riak wajah seorang mamat cina sebelah aku. Muka ketat beb tengok cik baju hijau ni. Tiba-tiba mamat ni hulur tangan dia ke arah palang besi. TERpaksa lah TERgesel bontot cik baju hijau ni.)

Cik Baju Hijau Bodoh: HEIIIIII!!!
(Sambil jeling mamat cina dan raba-raba bontot sendiri) <-- Jangan risau dik, bontot adik tak hilang pun. Bodoh.

(Mamat cina buat muka toya. Aku nak tergelak)

Kesimpulannya: Orang-orang yang suka bersandar di palang besi LRT diwaktu-waktu sesak hakikatnya memang SUKA DIRABA.


So, RABALAH mereka tuan-tuan dan puan-puan! RABA DENGAN GUSTO! Yeah!




p/s: Banyak gila aku guna parenthesis, hehe ;D

7 comments:

alvetto said...

hahaha kelaka...

ares bahar said...

hahaha...lepas nih nak sangat berada di dalam keadaan macam tu. Boleh meraba dengan bersebab. Yeah.haha

Azzu said...

to alvetto:
tp mase tu sy tak rasa kelakar. mcm nak lempang minah tu pon ade, hehe

to ares:
btol! meraba with a cause! sila2! haha. kalau yg kene raba tu diam, teruskan dengan lebih bersemangat. selamat maju jaya! :P

bali said...

benda yg ko alami ni dah biasa aku perhatikan dan terkena batang idung aku sbb aku ialah orang yang meraba. selamba aku raba abang tu punya belakang haha sape suh sandar bongok haha

Azzu said...

aku tabik kau sebab kau raba kaum sejenis kau sendiri bali!

haha :D

p/s: dorang mmg bongok.

haniazrina83 said...

sudah lama aku carik orang yang sependapat dengan aku.....aku sokong kat 1juta peratus!!!!

huhuhuhuh T_T aku terharu....semoga golongan macam kita lebih banyak untuk memperjuangkan hak-hak hidup bermasyarakat saling bertoleransi..

maaf jika ayat ku skema tak boleh blah....hehehe

Azzu said...

ayat kau skema, tapi aku suke :D

ramai dah tak tahu ape itu hidup bertoleransi dlm masyarakat. ramai org yg memang sengaja nak dimalukan agaknye, ekeke. so, mari maraba!