Monday, August 07, 2006

Words Seem Insufficient....

Last night I can't sleep. And in despair I wrote this:


"Tergelincir Emosi Kala Jiwa Berlari"

Pena yang menari pantas di atas kertas
adalah aku yang berlari tanpa hala dan tujuan,
ditimpa hujan menggila
dan meraung bersabung guruh berdentum...

Dengan kaki berbogel yang cedera dan luka,
aku terus berlari dan berteriak:
"kosooooongggg!....."
"jiwaku lebih kosong dari bangkai tak bernyawaaaaa!..."

Apa yang TIADA bila aku ADA?
Apa yang ADA bila aku TIADA?

.........

Dan pena ku terhenti kerana aku tiada jawapannya.

10 comments:

Anonymous said...

oit aper ni bugil2 ni? tamalu ke?g pakai baju ar

bolen dlm bahse perak maksudnya adalah bogel

jadi, jom tuka: dengan kaki berbolen2 eheheh

Azzu said...

bolen? apekejadah bolen?
haha, aku org perak pun tak penah denga pekataan tu taw~ ;P

-KhaL- said...

part yg bogel² tu aku suker
hiks

Azzu said...

hih kau ni yok,
laju jek kalo sebot bogel2.
ni la org laki2, siku kang!~
hahak ;D

nizam.nuri said...

oit. ade blog tak hebahkan ekkk. apsal aku tak tau ko ade blog?

Azzu said...

ade due jawaban kpd soklan kau nizam:

1) aku adelah seorang perahsia
2) aku juge seorang pemalu

hehe ;p

_s.u.e.r.i.e said...

woceh woceh beh... jiwa kosong yer? sama la kiter... kosong bangat! ai pon rajin tules2 cam yu neh beh.. tp ai malew nak letak.. sbb x besh cam yu punye.. hek!

Azzu said...

ekceli, ai pon malew gak beh, tp persetan ler ape oang nak cakap..boh ler kat blog beh, ai nak bace plak ;)

tumpanglalu said...

ada apa dengan tiada?
apa jadi kalu tiada apa?
tiada apa yg berlaku?

jasminebintighazalli said...

uik. ko ada blog azzu? aku baru perasan dlm list si beck. ngahahaha. apehal emo ni. takpe, jom kita berdansa.

slamat raya oi.